8 oktober 2017

GreenGate Favoriter i Vinterkatalogen

Det gläder mig varje gång GreenGate kommer ut med sin nya katalog. Nu är det vinterns katalog för 2017 som jag bläddrat i. Det som gör mig så glad är att de fortsätter att följa med trenderna. Tidigare tyckte jag mycket om lantligt romantiskt med pasteller och blommor. Det var så jag hittade och föll för GreenGate för då var det exakt det man hittade hos dem. De har såklart ännu kvar det blommiga och pastelliga, som är en stor del av deras image, men de har även mycket som passar den stilen jag har nuförtiden. Min stil nu är ju en modern skandinavisk stil med gått, svart, vitt och någon blek pastell och lite guld. Här ser ni mina top picks från GreenGate Winter 2017.


2 kommentarer:

  1. Helt ljuvliga grejer!
    Jag skulle vilja ha lite ett som annat!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera

Jag blir så glad av en kommentar,
så lämna gärna en rad eller två :)